Gubbskiva

Hejsan! I måndags så fixade jag naglarna för första gången i mitt liv. Det var en studentpresent från svärmor, tack så mycket! Jag är supernöjd :-)
På kvällen var det ju gubbskiva. Först var det trerätters middag och den var god. Under middagen sjöng man massa låtar tillsammans och typ två elever från varje klass blev utmärkta till 'årets' nånting. Jag blev årets sena ankomst och vann en läkerol ask. Haha!
Middagen var slut kl tio och då var det dags att festa. Man dansade med lärarna och hade kul. Lärarna hade satsat hårt och skulle sova i husvagn och tält när festen var slut, haha sköna!
När festen var slut kl 02.00 drog jag, Ronja och min mentor David till donken i Upplands Väsby. Jag kom hem runt 04. Kul kväll!







Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0