onsdags 12 juni

I onsdags tog min käre vän Ronja studenten. Grattis gumman, stolt över dig!
Hennes fosterföräldrar hämta upp mig med bilen och så åkte vi till stan där hon skulle springa ut.
Hon sprang ut från en båt, hehe kul.
Sen åkte jag, Ronja och hennes kille flak i två timmar. Det var roligt men flaket var bara halvfullt så det var lite trist.
Efter flaket åkte jag med dom till Upplands Väsby där dom bor och käka lite och vänta på att hennes fosterföräldrar skulle komma, eftersom de hade min väska.
När dom kom så öppna Ronja sin present som hon fick av mig och det var tre par örhängen. Hoppas hon blev nöjd och hade en toppendag!
Älskling och hans bror var av en slump i Väsby så jag åkte bil hem med dom.







Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0