studenten

Hejsan i onsdags den 5 juni 2013 så tog jag studenten. En dag jag alltid kommer minnas!
Först var det porträtt foto och efter det samlades man i klassrummet och fick sina betyg och så, dem är jag nöjd med faktiskt!
Sen var det klassfoto och lunch efter det. Själva maten var inte så bra men elever höll tal och lärarna uppträdde så det var bra underhållning iaf :-)
Sen vänta vi en halvtimme innan det var dags att springa ut. Känslan innan man skulle springa ut var helt galen!
Men min familj, syrrans bästa vän Anna, älskling och hans mamma, Carina, Mats och Sara tog emot mig vid utspringet.
Sen åkte jag och älskling ett litet släp som var som vårt 'flak'. Jag, Erika, Sabina och Jossan hade fixat det. Erika hade tre st med sig så vi var totalt 8 st på vårt lilla 'flak'. Det var roligt!

Mottagningen var i kragsta lokal (som var helt nyrenoverad). Vi åt god mat, dansade, fikade och skålade. Sen uppträdde mina syskon, bror spelade piano och syster sjöng låten Rihanna-diamonds. Jätteduktiga :-)

Jag fick ju presenter av alla gästerna och jag fick champagne, vin, pengar (2000 kr totalt), smycken,en väska och skålar/glas (det är både och).

Tack för alla presenter och tack för att ni var med och gjorde min dag underbar! Extra tack till alla som gjorde alla förberedelser och så. Ni var grymma!

jag med Sabina, Jossan och älskling.

klassrummet

utsikt från fönstret innan utspring

jag med mina kusiner Mats och Carina, min familj och min skylt

jag, älskling och hans mamma

vårt lilla flak

tårtan

syskon uppträder


presenterna jag fick





Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0