två år tillsammans

I torsdags 6 juni var det Sveriges nationaldag och jag och älskling hade två års jubileum. Jag älskar dig oändligt mycket, du är mitt allt! <3

Vi och min familj (utom syrran för hon jobba) åkte hem till älskling där även hans morbror med fru och yngsta dotter var. Pappa grillade och killarna badade oxå.

Senare på kvällen åkte jag och älskling till Kista Galleria för att kolla bio. Vi såg 'den store Gatsby 3D' och filmen var faktiskt inte så bra. Den hade liksom ingen ordentlig handling alls och sjukt seg i början, man fatta liksom inte..
Tack iaf till älskling som bjöd på bion, jag hade mysigt ändå :-)
Juste, älskling fick ett kärlekskort som jag hade gjort till honom. Hoppas han blev nöjd!




Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0