First Day

Hej idag var det ju min första dag på min praktikplats Åhléns.
stressade som bara den för att hinna med tåget och så är det försenat med typ 15 min...plus att det tog dubbelt så lång tid att åka oxå, fattar inte vad felet är?!
Så pga av jävla SL så kommer man sent första dagen, de va ju verkligen trevligt, Tack SL.
Men sen flöt resten av dagen på rätt bra och när jag slutat så köpte jag två linnen och fyra böcker därifrån, så nu har jag massa spännande att läsa ett tag framöver :-)
Sen gick jag till H&M för att lämna tillbaka/byta några kläder. Blev två nya tröjor därifrån.
Nu ligger jag i sängen och ska slumra, är helt slut alltså. Godnatt!





Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0