Grattis pappa!

Idag fyllde min älskade pappa år. Grattis på födelsedagen världens bästa pappa! Älskar dig!
Iaf idag praktiserade jag ju som vanligt och mamma kom förbi och hälsa på och köpte en present till pappa därifrån. När jag slutat åkte jag bil hem med föräldrar. Skönt det eftersom det snöade hela dagen.
På kvällen så åt jag, min familj och älskling på Kina restaurang. Gott!
När vi kom hem igen så öppna han sina presenter och han fick en smartbox av mamma och av mig och älskling fick han en speciell gryta och stekpanna som han önskat sig. Hoppas han blev nöjd!
Senare så åt vi självklart tårta, den var väldigt god med vaniljkräm,pärongrädde och chokladöverdrag :-)
Nu måste jag verkligen sova orkar knappt hålla ögonen öppna, godnatt!

Pappa och jag

Kinamat och tårta

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0