Igår

Hejsan! Igår så jobbade jag från 10-17 och Ronja och Johanna kom förbi och hälsade, trevligt!
Efter jobbet så kom älskling och vi åt middag på Zanders, har aldrig ätit där så jag tänkte att det kanske var dags nu. Älskling åt sallad och jag åt bakad potatis med skagenröra, mums vad gott det var!
När vi ätit upp gick vi och kollade på bio, vi såg 'Croodarna 3D' och den var rolig och bra :-)
Efter bion åkte vi hem till mig där vi hade gäster, Carina och hennes föräldrar plus hund var på besök.
Vi fikade och hade det trevligt, sen så blev Carina,älskling och jag lite rastlösa och bestämde oss för att tejpa fast mig på golvet. Haha det var lite random och kul :-)







Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0