sista skoldagen

Idag hade jag två redovisningar i skolan, tror det gick bra!
Det var fan sista skoldagen idag för mig och min klass. Eftersom vi är lediga imorgon och sen är vi ute på praktik tills vi tar studenten.
Efter skolan så städa jag mitt rum ordentligt så det nu är det fint!
Sen gick jag hem till Mollie där även Espri och Sofie var. Vi gjorde inget speciellt, hängde mest bara och kolla lite Dr.Phil :-)
Sen nu på kvällen så har jag zumbat och gymmat , det var fan länge sen, typ två veckor och det är den längsta paus jag haft sen jag började gymma. Så det var på tiden!
Sen har jag varit med älskling resten av kvällen och nu ska vi sova mys!

våren är här!





Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0