fredag 24 maj

Hej idag har jag praktiserat som vanligt. Vi hade kommit tvåa i nån säljtävling så då fick man välja ut en topp för max 149 kr. Jag valde en svart tröja med en silvrig tiger på. Den kosta visserligen 199 så jag betala 49 kr för den då. Inte illa!
Så fick jag sluta en timme tidigare, det var ju trevligt :-)

Så åkte jag hem och älskling mötte mig på stationen och vi cykla hem till mig och då säger pappa att vi ska gå och handla mat så det var bara att åka tillbaka till centrum igen.. han kunde liksom inte säga det lite tidigare?!

Resten av kvällen har jag packat mitt rum och sen kom faster Camilla med sin man och dem hjälpte oss att bära in lite kartonger in i nya huset och så städa vi lite där och gjorde det fräscht.
Nä nu måste jag ju verkligen sova, vi flyttar ju imorgon så det kommer vara full rulle hela helgen.
Godnatt!




Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0