Lördags 18 maj

Hej igår så åkte jag,älskling och hans mamma till frösunda marknad en stund på dagen och kolla lite. Älskling köpte en jätte fin ring till mig som jag gillar. Tack älskling! Sen spela vi lite, kasta pil varsin runda och så skjöt älskling luftgevär.
Sen åkte vi hem för att kolla hockey vm. Det var semi-final och Sverige mötte Finland. Sverige vann med 3-0, grymt! Och bröderna Sedin och målvakten Jhonas Enroth valdes ut till de mest värdefulla spelarna under turneringen.
På kvällen tittade vi på finalen av eurovision Song contest och Danmark vann! Så fort jag hörde låten så visste jag att den skulle vinna. Riktigt fin låt :-)











Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0