Igår 24 november

Hej igår var det söndag och jag jobbade från 12-18. Älskling hämta upp mig när jag slutat och vi åkte till Kista galleria för att kolla bio. Vi kom dit 18.40 och filmen börja inte förens kl 21 så vi käka middag på Jensens böfhus under tiden. Åt potatis och kyckling och till efterrätt åt jag ta-själv-mjukglass (det funkar som frozen yoghurt fast det är glass istället och man får fylla på hur mycket man vill). Efter det var det dags att kolla bio och vi såg filmen 'hunger games: catching fire'. Åh den var så spännande och bra! Man levde sig verkligen in i deras situation och känslor. Författaren är ju ett geni! Både jag och älskling var helt tagna efteråt. Längtar tills nästa film kommer ut!
Hade helt klart en mysig söndag med älskling :-)

Mamma Mu på Jensens böfhus


Katniss är så modig och stark, en sann förebild.


Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0