Igår och idag

Hej igår var jag ledig så jag körde zumba på kvällen. Gör alltid det så fort jag får chansen. Det är så kul :-)
Det är typ det enda som motiverar mig till att träna, så mycket gillar jag det.
Efter gymmet så åkte jag och älskling hem till mig och åt vegetarisk lasagne som syrran hade lagat och pannacotta till efterrätt. Det var gott!
Sen kollade vi på 'montazamis med vänner' innan vi åkte hem till älskling och bastade.
Idag har jag jobbat från 11-20. När jag sluta så hämta älskling och hans bror mig från Lindholmen och vi åkte till Ica i Sollentuna för att köpa glass. Det är en speciell sockerfri sort som finns där så det var därför vi åkte ända dit.




Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0