Lördag 9 nov

Hej idag ringde jobbet mig tjugo i två och undra om jag kunde komma in och stänga. Jag låg i sängen helt ofixad hemma hos älskling när dom ringde och jag skulle duscha, äta och fixa mig, åka till Vallentuna (tar ca 15-20 min) och ta tåget därifrån så jag kom dit kvart i fyra och jobbade till sex.
Efter jobbet åkte jag,älskling,hans mamma och bror till stan för att äta tre rätters middag på restaurangen 'Matkultur'. Åt veganskt till förrätt och varmrätt och till efterrätt åt vi alla choklad tryffel. Allt var gott förutom min förrätt. De andra hade goda förrätter så det var bara jag som valde fel. Det var min present från älskling, tack igen sötnos! Det var mysigt :-)
Nu är vi hemma hos mig och ska sova, eller älskling har redan somnat.






Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0