Tisdag 26 november

Hej igår jobbade jag från 12-20 och Jenni, hennes mamma och syster kom förbi. Kul!
Min kusin Carina kom och lämna över två röda klänningar oxå. Så nu är det problemet löst. Gulligt av henne att låna ut dem :-)
Det tråkiga är att julbordet vi skulle ha blev inställt för att inte tillräckligt många hade anmält sig (Det skulle vara personal som jobbar i Täby centrum) och det var rött tema, anledningen till att jag varit på jakt efter en röd klänning. Så egentligen behövs det inte längre men jag kommer nog ha på mig den ändå på den julmiddag som blir istället.
Nåväl, idag har inte hänt mycket mer än att jag har jobbat samma tider som igår.
Nu måste jag verkligen lägga mig för det är personal möte kl 8 imorgon så det blir en tidig morgon. Det var länge sen jag gick upp så tidigt men det går nog bra hoppas jag :-) godnatt!

Täby centrum julbelysning

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0