Torsdag 28 nov

Hej idag har jag träffat Jenni på eftermiddagen. Vi gick till Nova för att Jenni skulle låna deras symaskin för att sy in ett par byxor. Det var ett himla krångel med det där asso. Först fattades en grej till maskinen så vi gick och letade efter den och jag hittade den som tur var men då var det problem med hur man skulle sätta in undertråden rätt.
Men tillslut så funkade det och hon sydde in byxorna.
Har inte varit där på evigheter, hängde på Nova när jag var runt 13-15 år. Dem hade några bilder där på mig från fjärdlång lägret som jag var på under två somrar. Haha det var kul och se :-)
Iaf när hon hade sytt färdiga så åt vi nudlar och kärleksmums och sen gick jag till gymmet och körde zumba. :-)

Sara,lägerledare och jag







Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0