Oct. 02, 2013

Igår började oktober månad och jag kunde tyvärr inte blogga igår kväll för jag glömde telefonen på jobbet. (kom på det precis när vi hade gått ut och man får tydligen inte gå in igen när man har satt på larmet).
Men iaf igår jobbade jag från 12-20 och innan jag började köpte jag en superfin väska från Diabless. Älskar den! Fick lite rabatt på den eftersom min barndomsvän jobbar där :-)

På min lunchrast så käkade jag lunch med älskling på
Melanders och efterrätt på Tysta Mari. Älsklingen bjöd, tack finaste!
Sen köpte jag sex par trosor på jobbet (3 för 2).
När jag kom hem så kollade jag på svenska Hollywoodfruar med syster och sen kom älskling och sov hos mig. :-)





Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0