11 september

Hej idag har jag jobbat från 10-17 och när jag kom fram till Vallentuna så åt jag en 15 cm subway macka innan jag gick vidare till Vallentuna trafikskola för att gå introduktionskurs med pappa och syster i tre timmar. Men som tur var så var läraren en bra talare så han gjorde det intressant och även roligt.
Kursen var färdig typ 21.20 och då stod älskling och vänta utanför på mig. Vi åkte hem till mig för att jag skulle hämta grejer och sen åka hem till honom och då fick jag en trevlig överraskning från min kära pappa, nämligen en vit iphone 4! Tack pappa, jag är jättenöjd! :-)
(Har ju haft en Samsung galaxy Ace i ca två år).







Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0