2 år och 3 mån

hejsan idag har jag och älskling varit tillsammans i 2,3 år! Älskar dig mest sötnos <3 (kl är över tolvslaget men jag räknar det fortfarande som fredagen den 6 september).
Det var även sommar väder idag, vilket det har varit de senaste två dagarna oxå. Skönt att sommaren inte riktigt är över än!
Så jag och älskling solade mest hela dagen och på kvällen åkte vi till Kista för att kolla bio. Innan bion så åt jag fyra vårrullar på Sawadee och sen handla vi lite gott inne på Ica. Filmen vi såg var 'Grown ups 2' och den var rolig men det var lite överdrivet ibland. Älskling bjöd på det hela, tack finaste! <3 (när jag skulle betala vårrullarna så kom han och drog ut mitt kort när jag hade börjat knappa in koden). Så jag fick verkligen inte betala för mig själv fast jag tänkte göra det. Haha världens bästa kille verkligen! Jag är lyckligt lottad <3 :-)









Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0