Fredag den trettonde

Idag har jag jobbat från 12-20. På min lunchrast kl två så kom älskling och hans vän Kalle och vi gick till Vapiano och åt. Dem åt ceasarsallad med scampi och jag åt nån pizza. Sen åt vi två tryfflar till efterrätt som älskling bjöd på, tack sötis!
Vi satt först ute och åt men det vart så varmt så vi gick in sen. Och det är ändå mitten i september nu, helt underbart! :-)
Älskling hade skjorta på sig och det var alldeles för varmt så han gick in på mitt jobb och köpte en t-shirt som var på rea (han har redan en sån så nu har han två likadana).
Nu är vi hemma hos älskling och ska typ sova snart :-) hörs imorgon!





Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0