Hösten är här på riktigt nu

Hej idag har jag jobbat från 12-18. Gick ner till Vallentuna station för att ta tåget som går 21 för jag åker alltid med det tåget men när jag kommer fram så ser jag att tåget inte går förens 41.. det är ju andra tider på söndagar tydligen. Så pappa var så snäll och skjutsa mig till jobbet istället för annars skulle jag bli sen, tack bästa pappa!
Det var lika mycket folk och stressigt som igår, så nu är jag helt slut och ska sova :-)
Hösten börjar komma på riktigt nu, det har ju varit rätt somrigt väder i början på september men nu börjar det bli kyligare och löven har börjat falla och byta färg. Mysigt tycker jag ändå! :-)

bild jag tog idag

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0