Höstmarknad

Hej idag har jag, älskling och hans mamma varit på höstmarknaden i Vallentuna centrum. Jag och älskling gjorde varsin hälsokoll och så tävla vi i några 'gissa lekar'. I en av lekarna skulle man gissa hur många mandariner det var i en burk och kunde vinna massage och sånt och i den andra leken skulle man gissa hur mycket väskan vägde och då kunde man vinna en kryssning. Får väl hoppas att någon av oss har gissat rätt! Det återstår att se :-)
Sen kom stenugnsbageriet upp på scen och kasta ut massa nybakta bröd och bullar (i påsar) till publiken. Jag och älskling lyckades fånga tre påsar.
Sen köpte älskling ett par handskar och hans mamma köpte blommor och äppelmust.
Det fanns inget roligt att köpa men tycker ändå att det mest är kul att gå runt och titta bara.
Kl tre uppträdde Robin Stjernberg och han var riktigt bra live. Han försökte sig på att prata stockholmska, det var kul :-)
Efter marknaden så gymma jag och älskling. Träffa brorsan där oxå. Jag träna axlar och bröst och älskling tränade ben.
Nu är vi hos älskling och ska sova här. Är rätt så trött så lär lägga mig snart :-)







Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0