Lördag 21 september

Hej idag har jag jobbat från 11-18. Köpte en jättefin mössa från H&M innan jag började jobba. Herregud var mycket folk det var idag, man hann inte göra mer än att städa och hur mycket man än städa blev det stökigt igen samma sekund typ...ganska drygt men så kan det vara ibland!
Iaf älskling kom till mitt jobb när jag slutat och vi åt på Palma Pizzeria. Jag åt kyckling pasta som är så gott och älskling åt grillmix. När vi ätit klart åkte vi till Kista Galleria för att kolla bio. Men det var ganska lång tid kvar innan bion skulle börja så då åkte älsklingen gokart under tiden (jag var för feg så jag våga inte) och det var fem personer som åkte samtidigt och älskling vann! :-)
Men tillslut började bion och filmen vi såg var 'Pain and gain' som faktiskt är baserad på en sann historia (otroligt nog). Den levde inte upp till mina förväntningar eftersom jag trodde den skulle vara jätte rolig men den var helt okej ändå. Tack till min fina älskling som bjöd på allt! Du är bäst <3









Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0