Händelserik dag!

Hejsan idag jobbade jag från 8-16 och min kollega Therese kom på besök med sin son Ebbot, charmtrollet 👶
När jag slutat så gick jag till Diabless där min barndomsvän Melad jobbar och köpte en marinblå klänning som jag tänkte ha på min kusins bröllop i sommar. Sen kom älskling och vi gick till Melanders och åt grillbuffe, mums! 
Sen köpte jag fyra blusar och en klänning på Ginatricot, jag älskar deras nya kollektion! 
Och eftersom jag och älskling har haft en nyttig månad (alltså inget socker) som tog slut idag så tänkte vi att vi kunde unna oss en godbit på espresso house. Men det var inte alls så gott som vi minns det och våra magar blev svullna och vi mådde inte bra efteråt. Även om det var jobbigt i början att avstå från goda saker så är det verkligen värt det i slutändan för man blir av med sitt sockerberoende och man mår och känner sig dessutom mycket bättre! 😊
Söta Ebbot!
Grillbuffe 
Kaka från espresso house
Shopping från Ginatricot. Från 79-199 kr.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0