Långfredag

Jag har minsann ingen påskledighet som de flesta andra har för jag jobbar alla röda dagar. Men mer pengar för mig då! Man får ju tänka positivt, eller hur? 😊
Men hur som helst så jobbade jag 11-18 idag och så fick jag lite besök utav faster Camilla, hennes man och hans brorson från Ukraina. Dem handlade av mig, det var trevligt! Sen kom mina sysslingar Markus och Marina förbi oxå, haha! 😃
Sen på kvällen fick älskling ett påskägg av mig, det innehöll en skjorta (en likadan som han fick på alla❤️Dag men han tyckte om den så mycket så han ville ha en till), ett fem-pack korta strumpor och en penna som jag designat själv med texten "please hug me for the rest of my life". Han blev nöjd!
Det är så roligt att ge bort saker 😊
Dagens look idag på jobbet 


Innehållet i älsklingens påskägg 


Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0