Släktträff i Vaxholm

Hejsan idag när jag kom till jobbet kl tolv och berättade att min familj och släkt skulle till Vaxholm och grilla så sa min kollega att jag skulle åka med dom, hon kunde stanna en timme längre och så sa hon "det är ändå nästan helt tomt på kunder idag så vi klarar oss" Underbar kollega man har! 😊
Så jag åkte hem igen och sen åkte vi till Vaxholm och firade påsk. Det var ju fantastiskt väder ute så vi träffades nere vid en sjö och grillade där.  Vi åt god mat, sen spelade vi lite volleyboll och jag matade ankor och lekte med hunden oxå. Sen på kvällen gick vi hem till min faster och hennes man som bor där och fikade. Mysig dag! 😊







Min ena faster som är frisör gjorde lite olika frisyrer på mig. 

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0