Alla hjärtans dag igår

hej igår var det alla hjärtans dag! 
jag fick en nalle av min älskling på morgonen och sen åkte vi tåget tillsammans till jobbet. Jag jobbade från 11-18 och det bjöds på tårta där. Juste, jag bytte mobil innan jobbet så nu har jag iPhone! Jag köpte en skjorta till älskling som alla hjärtans dag present oxå.
Efter jobbet åkte jag och älskling till Kista galleria och åt tre rätters på Jensens Böfhus. Vi åt nachos till förätt, kycklingburgare med pommes till huvudrätt och chokladmousse till efterrätt. Det var gott men nackdelen var ju att vi fick vänta en timme innan vi fick maten så man var ju lagom hungrig då. Vi skulle egentligen gått på bio efteråt men det hann vi ju inte på grund av väntetiden. Vi blev liksom färdiga halv elva och vi kom dit halv åtta. Men jag hade iaf super mysigt med min kärlek :) 
Min fina älskling med sin nya skjorta på.



Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0