Julles födelsedag

Igår fyllde världens bästa och finaste människa 21 år! Han är mitt allt och förtjänar det bästa. <3
Jag jobbade ju 12-20 och älskling hade match på kvällen och hans lag förlorade så när han kom hem till mig så var han inte på topp humör så jag ville muntra upp honom.
Jag hade köpt en tårt längd med namnet Budapest som han, jag och min familj åt.
Sen fick han presenter av mig. Han hade redan fått sina presenter från min familj när vi firade han i lördags (han fick ett halsband och armband från dem).
Av mig fick han en mössa,halsduk, byxor och mjukiskläder (tröja och byxa). Han har redan gråa mjukiskläder som han fick av mig i julklapp och han älskar dem så nu fick han svarta oxå. Hoppas han fick en trevlig avslutning på dagen iaf! :-)



Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0