14-15 Januari

Hej jag vet att kl är över tolv och det egentligen är den 16 Jan men jag tänker skriva som om det fortfarande är den 15 Jan för dagen är inte riktigt helt slut förens man gått och lagt sig tycker jag! :-)
Igår (tisdag 14 Jan) var jag ledig så då passade jag på att gå på ett zumba pass med Sara på kvällen. Sen körde vi även lite maskiner efteråt. Det var ett tag sen vi gymmade tillsammans så det var kul!
Lite senare efter jag hade ätit middag så kom älskling och han, jag och min bror övningskörde lite på en parkering. Det var en annan bil denna gång (har bara kört seat men nu testa vi Kia) så det var spännande för dem är helt olika varandra. Det bästa är ju att testa sig fram på så många olika bilar som går. Jag kommer köra Volvo oxå så då kommer jag ha testat med tre olika bilar innan.
Efter det åkte jag och älskling hem till honom och svärmor vaxade mina ben. Aj så ont det gör!
Idag har jag jobbat från 12-20. Köpte två par trosor, ett träningslinne och mina favorit strumpbyxor på jobbet. Dem är tunna men har bra kvalité för dem går inte sönder lika lätt som nylon strumpbyxor oftast gör. Efter jobbet kom älskling och hans mamma och hämtade mig (till min förvåning). Vi handla lite på Ica och sen när vi kom hem så fick älskling vaxa bort det sista håret på mina ben som svärmor hade missat.
Nu måste jag verkligen sova, Godnatt! :-)

Träningslinne 129 kr.

favorit strumpbyxorna 99 kr.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0