6-7 Januari

Hej igår jobbade jag från 10-18. Senare på kvällen åkte älskling,jag och min bror till en parkeringsplats och övningskörde. Det var ett tag sen jag gjorde det så det blir ju alltid lite nervöst i början när man ska starta men sen när man väl har börjat åka så går det bra. :-)
Idag jobbade jag från 10-17 och sen fick jag skjuts hem för min pappa hämtade mamma från hennes jobb som oxå är i Täby. Sen handla jag och pappa lite mat och så lagade jag mat när vi kom hem (med lite hjälp av pappa). Jag gjorde kyckling curry med ris och det blev gott för att vara första gången. Hade inget recept heller så jag är nöjd. :-)
Körde nyss lite träning här hemma och jag fick typ mjölksyra i benen haha!
Kom nyss ut ur duschen och det är dags att hoppa i säng, Godnatt!

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0