Måndag 13 Jan

Hej igår jobbade jag från 10-17 och sen åkte jag hem till älskling och tittade på 'hur många lingon finns det i världen'. Har sett den förut oxå, det är en bra film :-)
Idag jobbade jag från 11-20. Fick skjuts dit av älskling och två timmar senare åt jag lunch med han och hans bror på Kina restaurangen.
Sen handlade jag en svart skjorta till älskling (samma modell som den vinröda som han tycker om så mycket) en blus till hans mamma (samma som hon fick i present men hon ville ha en till) och till mig själv blev det ett par tofflor, en kjol och en svart blus (blusen har jag även i benvitt). Sen fick jag skjuts hem av pappa för han var och hämtade mamma som hade varit på möte. Vilken lyx! :-)

högst upp till vänster är den svarta skjortan, sen är det kjolen, tofflorna och blusen.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0