Torsdag 30 Jan

Hej idag har jag jobbat från 10-17. Min kusins kompis Matilda började praktisera på mitt jobb idag så jag har tagit hand om henne och jag ska lära henne hur allt fungerar i vårt företag. Super kul!
Efter jobbet träffade jag Jenni och vi shoppade och åt mat på Sawadee. Jag köpte två 'fifty shades of grey' trosor, en blus och två bh/toppar (vit och svart) från mitt jobb. På H&M köpte jag en klänning, en trikå, ett katt-linne och ett fjäder-halsband. Från Sephora köpte jag två ögonskuggor och från Bikbok fick jag med mig en jätte fin blus som var på rea.
Det var en härlig dag! :-)


Klänning från H&M 199 kr. Men kommer tyvärr få lämna tillbaka den pga att den var för kort.

Halsband 99 kr (H&M), trosa 99 kr (Kappahl), topp 129 kr (Kappahl) och ögonskugga 115 kr st (Sephora)

Trikå 75 kr (H&M), katt-linne 99 kr st (H&M), blus 69 kr (bikbok), blus 349 kr (Kappahl)

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0