Välkommen 2014!

Hej igår var det första dagen på året. Man var ju rätt sliten efter nyårsafton, jag gick upp runt halv fyra, till och med före älskling och då hade jag ändå druckit men inte han (stackaren fick köra hem alla).
Men på kvällen så åkte jag, älskling och hans bror till centrum och handlade lite och sen åkte vi hem igen och kollade på winter Classic och jag bakade jordnötsbitar. Super enkelt att göra men det blev tyvärr inte så gott. Det blev liksom för torrt och salt, man vill ju att det ska vara sött. Det var inte mitt fel för jag gjorde allt rätt enligt recept. Men nästa gång ska jag göra det på eget sätt och då kanske det blir godare.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0