19 juni

Hej idag har jag haft personalmöte 8.30 eftersom vi ska få en ny butikschef. Riktigt tråkigt att den förre chefen lämnar men samtidigt så verkar den nya chefen riktigt trevlig. Blandande känslor där! 
När mötet var slut köpte jag en vit bh från fifty shades of grey kollektionen. Älskar den kollektionen, så fina och bekväma underkläder.
Sen åkte jag hem till Vallentuna och hämta ut två paket på Coop. Paketen innehöll smooth legs som är typ som sandpapper på kroppen, tar bort hår och skrubbar samtidigt, smidig grej!
Det andra paketet innehöll en tavla på mig och älskling som var en present till honom på vårt tre års jubileum. Jag beställde den faktiskt i tid men den var så seg på att komma fram. Men nu fick han den så han är nöjd! 
Nu ska jag, älskling och bror åka till Dalarna som är Julles landställe och vi stannar tills på lördag. Det ska bli mysigt. Hejdå! 😊





Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0