3 år med bästa killen

Hej idag är det Sveriges nationaldag vilket innebär att jag och min älskling har varit tillsammans i tre år idag! ❤️
Älskar honom mer än ord kan beskriva, han är mitt allt ❤️
Men hur som helst så ville vi såklart fira detta så på kvällen åkte vi in till stan och åt på restaurangen "Taverna Brillo". Vi åt  friterad bläckfisk med aioli till förrätt och  oxkind med sparris till huvudrätt. Väldigt mättande och gott! 😊
Efter det åkte vi till Täby och kollade på bio. Vi såg filmen "a million ways to die in the west" som är en komedi och den var bra och rolig. Sen fick älskling lite presenter av mig oxå. Han fick ett par jeans shorts, en slips och ett armband i äkta läder och kirurgiskt stål med vårat datum ingraverat. Han blev glad och av honom ska jag få åka luftballong. Det ska bli himla roligt! 😊
Har haft en underbar dag med min finaste! 💖



Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0