Onsdag 11 juni

Hej idag jobbade jag 10-17 och jag köpte en vit blus därifrån. När jag slutat så kom älskling och vi gick till Melanders där det var räkfrossa och åt massor med räkor och musslor och sen gick vi in på Dressman och köpte en grå kostym och en blå skjorta till älskling som han ska ha på bröllopet på lördag. Efter det så åt vi frozen yoghurt, mums! 🍧
Senare på kvällen så övningskörde jag med min pappa och mina syskon. Det var kul 😊🚦🚗
Nä nu måste jag verkligen sova, ska öppna kl åtta imorgon, godnatt! 😴

Haha blusen syns typ inte för den kamouflerar sig mot min vägg och dörr och plus att den är transparent men den är mycket finare i verkligheten.
Man kan äta hur mycket som helst! 

Bästa mixen, frozen yoghurt vanilj,olika  frukter och lite chokladtopping på det. 

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0