Heldag med syster

Hej idag åkte jag och min syster till Täby och handla lite. Jag köpte träningsleggings på H&M och sen ett gratulationskort och gosedjur till brorsans student inne på gallerix. När vi var klara så åt vi Julius Caesar sallad på Green Drizzle, gott! 😊
Sen åkte vi till Vallentuna och gymmade,       körde ett zumba pass och ett Box pass, så kul! 
Efter det handla vi lite på Ica och jag hämta ut ett paket på Coop som innehöll ett armband som jag hade beställt på nätet. Det var fint! 😊
Nu ska jag sova, godnatt! 
Gick in på glitter och testa hur jag skulle se ut i denna frisyr, fint va? Haha 
Vi åt min pojkvän Julius, mums!


Armband med swarovski elements

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0