Trevlig Valborg!

Hejsan igår var jag ledig så jag och älskling gymmade tillsammans på kvällen, vi körde armar och bröst så har värsta träningsvärken nu! Syster kom hem från Sälen igår oxå, roligt! 😊
Idag jobbade jag 12-18. Skulle egentligen jobba till åtta men när kl var sex så upptäckte vi att alla butiker hade stängt så då stängde vi oxå. Haha det hade blivit nån miss där! 
Men iaf innan jag börja så gick jag till glitter och lämna tillbaka en blomkrans och köpte lösfransar och ett halsband istället. Dem rear ju ut allt i butiken nu för tillfället för att dem ska renovera så man får ju passa på! Senare på min lunchrast så kom älskling förbi och vi fikade på Green Drizzle, mysigt! 😊 




Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0