Kristi himmelsfärd

Hej idag har jag jobbat 8-15, så skönt att sluta så tidigt! Jag köpte lite kläder från jobbet oxå. Det blev två blusar och en bikini överdel. Jättefina! 😊
Sen åkte jag hem och hade picknick på min trädgård med min bror, syrran och hennes kille. Sen gick vi till en basketplan och spelade basket, dock med en fotboll så det gick sådär men det funkade. Efter det var vi vrålhungriga och gick hem och åt middag och sen åkte jag och älskling hem till honom. Och nu tänkte jag faktiskt sova! Godnatt 😊
Är kär i denna blus, älskar färgen och "vingarna", 299 kr.
Man ser inte så bra på bilden men den är tight och sen är det volang armar. Finare i verkligheten!


Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0