Min 20-års dag!

Hej idag fyller jag 20 år! Tjoho!!🎈🎉
Idag jobbade jag från 9-15, vi hade kick-off möte om bl.a. vårt nya koncept. Sen åt vi lunch på vapiano som företaget bjöd på, jag åt oxfilé pasta. Gott! Jag fick även en vinflaska i present från min kollega Katalin, så himla gulligt av henne! 😊 
På kvällen så åt jag middag hemma med min familj. Vi åt lax med kokt potatis och skagenröra och till efterrätt blev det kladdkaka. Så blir det om man själv får välja. 😊 
Sen öppnade jag min present som var från älskling och det var att vi ska gå på valfri stand-up komedi show. Jag fick även ett litet gosedjur, ett kort med fina ord i och blommor oxå. Jag blev superglad! Tack sötnos! 🎁🌹
Jag fick även en bukett av mina föräldrar och en orkidé från svärmor. Dem var väldigt fina! 😊❤️
Ja det var väl det. Men vi ska fira mig mer på lördag för då ska vi gå på Wallmans, det ser jag fram emot! 😊





Min bukett från älskling
Bukett från föräldrarna 

Orkidé från svärmor 

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0