Tisdag 4 nov

Hejsan! Idag jobbade jag från 11-20 och vi håller ju på och bygger om vår butik så idag flyttade vi om allt för sista gången. Vi har ju delat upp det i tre delar och stängt av en del i taget så dem kan bygga där och idag är det alltså sista delen kvar innan vi har nyöppning den 27 november. Så fint det kommer bli när det är färdigt! 😊
Men iaf, på min lunchrast så gick jag runt lite i butiker och jag köpte en superfin ram från gallerix och lösnaglar och mascara från Åhléns. 
Sen när jag kom hem så fick jag en present från mina föräldrar och det var ett jättefint halsband. Tack så mycket! ❤️
Ram från gallerix, 89 kr.

Lösnaglar från Åhléns, 99 kr.

Mascara från Åhléns, 269 kr.
Present från mina föräldrar 

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0