Första oktober

Idag välkomnar vi oktober månad!
Fick ingen bra start på morgonen och jag ska berätta varför. Jag skulle iväg till jobbet och av någon anledning hoppar jag på fel buss (denna åker till Danderyd istället för galoppfältet dit jag ska). Jag hoppar då av vid roslags Näsby och tänker ta buss därifrån sista sträckan till Täby men då kommer aldrig bussen och jag får panik eftersom jag redan är sen så jag börjar gå istället. Då får jag syn på en taxi vid bensinmacken så jag frågar honom om han kan köra mig och det kunde han (tack och lov). Det slutar med att jag kommer 20 min sent, kaos morgon! Men jag blev bjuden på taxiresan iaf så det var ju positivt! 😊
Sen jobbade jag från 9.20-18 och vi börja bygga om butiken idag (hela barnavdelningen skulle flyttas till dam) så det har vi kämpat med idag. Efter jobbet köpte jag ett linne,en stickad grå kofta och tre-pack svarta vantar. Fick även ett par skor av min kollega, tack så mycket! 😊 





Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0