Fredag

Hej idag var jag ledig så jag åkte till Täby för att äta lunch med älskling. Vi åt kycklingfilé på Palma pizzeria, det var gott! 😊
Sen skulle han tillbaka till jobbet och jag skulle träffa Jenni. När hon kom till Täby så åt hon först på burger king och sen gick vi runt och shoppade. Jag köpte en byxdress från Ginatricot, örhängen till mig och Jenni från H&M, mobilskal och två armband från glitter och slutligen ansiktsvatten och sminkborttagning från sephora. Vi fikade även däremellan på café organic och jag åt chokladtårta med grädde och drack te, mums! ☕️
Tre timmar senare så hade älsklingen slutat jobbet så vi åkte hem tillsammans. 
Mysig fredag! 😊







Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0