Hösten är härlig!

Jag gillar hösten! Medans andra går in i höst depression och klagar på att det börjar bli kallare och mörkare ute så tycker jag det är rätt mysigt när löven börjar skifta färg och tillslut falla av träden. Det får till och med regna, men helst när man är inomhus för det är mysigt och lyssna på när det smattrar mot fönstret. Och höstmode är det bästa modet på hela året! Man får ha på sig fina kappor, mössor och halsdukar och boots. Jag känner mig harmonisk när jag promenerar och ser att naturen är eldfärgad. Sen är det ett plus att 60 % av min familj  (inklusive jag) fyller år på hösten. 🍁🍂 






Alla bilder är tagna utav mig med min mobil (iPhone 4) i Vallentuna.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0