Ledig torsdag!

Hej idag var jag ledig så jag åkte till Väsby centrum för att träffa Jenni innan hon börja jobba. Vi åt brunch på Waynes coffee, jag åt en pirog men det var inte så mycket köttfärs i så det var mest deg, inte så kul. 😕
När vi hade ätit färdigt så gick vi runt och shoppa lite. Jag köpte en blus från stadsmissionen, leggings från H&M och sen gick vi in på new yorker och där hitta jag en tjocktröja med öron på luvan, en t-shirt till älskling och en långärmad tröja till mig med minioner på (från dumma mej filmerna). Dem figurerna är så söta! 😊
Vi gick oxå och köpte varsin trisslott och jag vann faktiskt 60 kr! Jag har typ aldrig vunnit förut så det var kul att få göra det, även om det inte var en stor summa. 💰
Inte så goda pirogen.
Vinst! 


Blus från stadsmissionen.
Mys kläder från new yorker och H&M.
Kolla söta öronen på luvan!

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0