Tredje september

Idag har jag träffat min vän Jenni i Upplands Väsby innan hon skulle iväg och jobba kl två. Vi satte oss ute på ett fik som heter kardemumma och beställde varsin macka, jag tog en med kyckling och avokadoröra, åh så god!
Sen åt vi även efterrätt, jag åt en bulle och drack en smoothie till det, väldigt gott. 😊
Hon har ju hunnit fylla 20 år sen jag såg henne sist och jag kunde tyvärr inte komma på hennes födelsedagsfest för min fasters 40-års fest var ju samtidigt, så det var ju lite synd. Men hon fick iaf sina presenter av mig och dem innehöll en vit kuvertväska och en ljusstake (eller vad man nu ska kalla det). Hon blev jätte nöjd så det var kul och se. 😊
Sen på kvällen har jag kört zumba och det var ju ett bra tag sen jag körde det men det var väldigt roligt som vanligt! 
Kuvertväska från Kappahl.

Ljusstake från Mallorca. 
Macka med Kyckling och avokadoröra 



Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0