American sniper

Idag har jag jobbat 10-18 och när jag slutat kom älskling och hämta upp mig för att åka till kista och kolla på bio. När vi skulle hämta ut biljetterna så såg vi Jenni, Erika och Mollie och jag smög bakom Jenni och skrämde slag på henne, det var kul! 😊 
Innan filmen började så åt vi middag på Jensens Böfhus. Det är inte ett ställe man går till om man har en tid att passa ska jag tala om. Inte i kista iaf. Vi hade ungefär en timme på oss men ändå var jag tvungen att springa iväg och byta biljetter till samma film som visades en halvtimme senare än den vi hade köpt från början. Samma sak hände på alla hjärtans dag förra året. Dem har säkert för lite personal där för jag upplever inte att det är så på andra Jensens (i stan). 
Hur som helst, vi såg filmen "American sniper" som är baserad på en sann historia om U.S navy SEAL- soldaten Chris Kyle. Den var bra! 👍






Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0