Nyår

Sista dagen på året igår och den började med att jag skulle iväg och jobba från 10-16. Min finaste älskling körde mig dit och vi åt frukost på McDonalds innan jobbet. Jag drack te och åt en crossiant och min älskling, ja han åt det mesta som fanns på menyn (utan att överdriva) Haha! Men det var väldigt mysigt! 😊
På kvällen åkte vi till nyårsfesten i kragstalund där min faster hade hyrt lokal. Vi åt middag, lekte lekar och fikade. Sen kom tolvslaget och vi smällde fyrverkerier och skålade in det nya året. Efter det dansade vi, lekte mer lekar och umgicks fram tills halv fyra. Det var kul! 😊
Idag har vi åkt till lokalen och ätit brunch (rester från igår) med släkten och städat. Nu ska vi sova, jag och älskling la oss vid fyra men gick upp redan vid åtta för vi kunde inte sova mer. Men nu är vi helt slut så vi sover resten av kvällen istället! 
Hej hej 2015, hoppas du blir bättre än föregående år! 😊


Nyårsoutfit. Klänning Kappahl, smycken H&M, hatt från glitter. 

Obligatoriska nyårskyssen. 





Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0