Torsdag

Hej idag är den enda dagen jag är ledig denna vecka men jag hade ändå möte på morgonen (8.30-10), så helt ledig är jag ju inte!  Efter mötet så gick jag runt i butiker med min kollega Johanna och hennes söta dotter som är 1 år. Jag köpte två ljuslyktor från butiken Things, en guldig till mig och en turkos till svärmor. Sen köpte jag även en mugg från gallerix som det står "världens bästa farfar" på som jag tänkte sätta ett ljus i och lägga på farfars grav. ❤️ 
Efter det gick jag till browbar och fick mina ögonfransar permanent böjda, det ska hålla i sex veckor. 👍

Från Things. Glitterljus från Ica. 
Från Gallerix.
Böjda fransar

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0