Norra brunn

Ikväll har jag och älskling varit på  norra brunn comedy och kollat på roliga komiker som uppträtt. Vi var där två timmar innan showen startade och åt middag. Jag åt toast skagen till förrätt och lax med potatis till varmrätt. Det var gott!
Sen satte showen igång och det var Niklas Andersson som höll i det hela och komikerna som uppträdde var Al Pitcher och Johan Glans. Det kom även en gäst komiker och det var Björn Gustavsson! Det var en rolig överraskning! 😊
Åh som vi har skrattat ikväll! Det var riktigt roligt! 😂

Vi hade jätte bra platser, vi satt precis framför den lilla scenen. 
Glömde ta bild på Al Pitcher så jag snodde denna från Google.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0