Tio frågor och svar om mig

1. Varför började jag blogga?
Jag tror det var för att jag började läsa blondinbellas blogg och några fler och blev inspirerad till att ha en egen blogg som man kan blicka tillbaka på och se vad man har gjort under livet. 
2. Vad är din största utmaning i livet just nu?
Det är nog att ta körkort, det står lite still just nu men jag ska ta tag i det! 🚘
3. Vad är ditt Favoritgodis?
Det är såklart choklad, så gott! 🍫
4. Vad gör du när du vill unna dig något extra?
Jag äter något gott eller handlar nåt som jag vill ha. 👛
5. Hur ser ditt drömliv ut? 
Drömlivet är ett hus vid vattnet, två-tre barn och husdjur. Ganska klassiskt svenssonliv egentligen. 👪
6. Vad skulle du behöva? 
Jag skulle behöva ta körkort först och främst och även motionera mer. 🏃
7. Vad/vem saknar du? 
Jag saknar min älskade fågel som dog för ett år sen. 😢💕
8. Vad gör du på din fritid?
Kollar på bio, shoppar, läser, bakar och umgås med nära och kära.
9. Vad är din Favoritmat?
Kyckling curry med ris eller pasta. 
10. Vad gör dig lycklig? 
Mina nära och kära. ❤️

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0